Jump to content
Bet365 Otvori racun
  • Registriraj se na SvijetKladjenja forum

    Pridruži se najvećoj kladioničarskoj zajednici na Balkanu potpuno besplatno! Sve informacije na SvijetKladjenja forumu koji postoji od 2008. godine su potpuno besplatne i takve će i ostati!

    Otvori računi i pridruži se tisućama drugih kladioničara koji razmjenjuju informacije, tipove i greške kladionica!

Novosti - Formula 1


Goksim

Recommended Posts

Uvedeno novo F1 pravilo: Vozači će zbog njega poludjeti!

 

Nakon što je Nico Rosberg kažnjen u Silverstoneu oduzimanjem drugog mjesta zbog pomoći putem radio veze pri otklanjanju kvara na mjenjaču, FIA je otišla korak dalje i u nastavku sezonu vozači će morati prisilno u boks ako se požale na kvar...

 

U potrazi za pravilima uz koje bi vozačke sposobnosti došle više do izražaja, Formula 1 potpuno se pogubila. Nakon što je Nico Rosberg kažnjen na utrci u Britaniji zbog pomoći putem radio veze pri otklanjanju kvara na mjenjaču, na sljedećim utrkama čini se da nas čekaju još veće bizarnosti.

Naime, već na utrci u Budimpešti uvodi se novo pravilo, prema kojem će u sličnom slučaju kakav je iskusio Nico Rosberg momčad biti dužna pozvati vozača u boks, bez obzira je li kvar moguće otkloniti iz samog bolida ili ne.

Dakle, kako im utrka ne bi bila upropaštena dodatnim ulaskom u boks, vozači će morati prešutjeti probleme i sami se igrati gumbima na volanu ne bi li bolid proradio. 

To povećava opasnost za sudionike i moglo bi osiromašiti utrke, jer će biti više odustajanja, nesreća i neplaniranih ulazaka u boks. Tako bi želja čelnih ljudi sporta da vozače natjeraju da voze 'sami i bez pomoći' mogla izazvati puno veće probleme pa se ljubitelji sporta još jednom pitaju što je u glavama ljudi koji vode Formulu 1.

'To je potpuno sr****, sva pravila vezana uz radio poruke su smijurija. Ne vidim smisao toga,' riječi su Sebastiana Vettela koji je prvi od vozača žestoko udario po novom pravilu. Neće biti i zadnji...

 

Izvor: http://www.tportal.hr/sport/automoto/437461/Uvedeno-novo-pravilo-u-Formuli-1-Vozaci-ce-poludjeti

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nico Rosberg objavio odlazak u mirovinu

NICO ROSBERG objavio je kraj karijere niti tjedan dana nakon što je osvojio titulu svjetskog prvaka Formule 1. 

31-godišnji Nijemac odlučio je odmah završiti karijeru te neće niti pokušati braniti titulu sljedeće sezone. 

"U posljednjih 25 godina utrkivanja, moj cilj je bio samo jedan, postati prvak. Kroz naporan rad, bol, žrtvovanje, to sam uspio postići. Popeo sam se na svoju planinu i osjećaj je odličan. Moja trenutno najjača emocija je duboka zahvalnost svima koji su me podržali na putu do ostvarenja ovog sna".

Ove sezone je osvojio naslov prvaka ispred timskog kolege Lewisa Hamiltona nakon 9 pobjeda u 21 utrci.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Utrke Formule 1 postaju spektakl poput Superbowla

Novi vlasnik otkrio planove razvoja automobilističke ikone.

Privlačenje tehnoloških sponzora te pretvaranje svake od 21 utrke za Veliku nagradu u višednevni spektakl recept je za oživljavanje Formule 1, smatra njezin novi vlasnik. Kako navodi Financial Times, američka kompanija Liberty Media koja je nedavno kupila Formulu 1 u složenoj transakciji koja je vrednovala taj sportski biznis na osam milijardi dolara planira utrke pretvoriti u nešto slično “finalu Superbowla”.

Veća promocija rivaliteta

Događaji oko svake od 21 utrke trebali bi trajati tjedan dana kako bi se privukli dodatni gledatelji i, naravno, sponzori. Također, razmatra se održavanje i nekoliko utrka na američkom tlu u gradovima koji su ujedno i velika tržišta. Kako piše FT, u tom se pogledu razmatra New York, Los Angeles, Las Vegas i Miami. Gledanost bi trebala povećati i veća promocija rivaliteta između momčadi. Medijska kompanija u vlasništvu magnata Johna Malonea ocjenjuje da bi sve to privuklo još više gledatelja širom svijeta, podiglo televizijsku prisutnost te ojačalo komercijalne prihode. U sadašnjoj strukturi prihoda od ukupnih 1,8 milijardi dolara prihodi od TV-prava sudjeluju s 35 posto. Promocija utrka donosi dodatnu trećinu prihoda, a 15 posto dolazi od reklama i sponzorstva. Ostatak dolazi od domaćinstva, televizijske produkcije, licencija te ostalih izvora.

Dugoročni pad gledanosti

Vodstvo Formule 1 već je godinama kritizirano zbog dugoročnog pada gledanosti, česte promjene pravila i zastarjelosti natjecanja. U tom kontekstu momčadi sve manje zarađuju. U 2015. sponzorski prihodi momčadi iznosili su 750 milijuna dolara, nasuprot 950 milijuna dolara tri godine ranije. Istovremeno, više prikazivanja utrka na plaćenim TV-kanalima smanjilo je broj gledatelja, posebice na ključnim tržištima, poput Azije. w“Ovaj sport ima jedinstven globalni sadržaj, a nije učinjeno dovoljno da se iskoristi ta prednost”, tumači izvor FT-a blizak Libertyu. Dugogodišnji izvršni direktor F1 Bernie Ecclestone ostaje u tom poslu, ali njegova nova uloga tek treba biti razjašnjena. Iz Libertya su naglasili kako namjeravaju poboljšati odnose s momčadima koje su u prošlosti kritizirale Ecclestonov model distribucije novca.

Izvor: Poslovni.hr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Vozači Formule 1 vježbali start više nego ikad prije

FIA je vozačima Formule 1 ove godine odlučila još više otežati start u odnosu na prošlu sezonu, a iako su na predsezonskim testiranjima startove vježbali više nego ikad prije, vozači kažu da je nevjerojatno teško postići konstantnost.

Najveća promjena za 2017. je način na koji poluga kvačila iza upravljača kontrolira rad spojke, koji od sada mora biti linearan, što znači da polovina hoda poluge odgovara napola otpuštenoj spojci. Dosad taj odnos nije morao biti linearan pa su inženjeri mogli podesiti da je većina hoda poluge unutar određenog područja hvatanja spojke čime se vozačima olakšao start.

Jednostavno rečeno, vozači će morati startati slično kao i u cestovnim automobilima – privući polugu kvačila, dodati gas kako bi se okretaji podigli na željenu razinu i u trenutku gašenja svjetala popuštati spojku i kontrolirati gas.

"Sve je bilo na inženjerima, a sada je samo na vozačima" 

"Više nema točke u kojoj smo samo trebali otpustiti spojku", kaže novi Sauberov vozač Pascal Wehrlein.

"Samo ste morali otpustiti spojku između 10% i 80%", dodao je Kevin Magnussen: "Imali smo mapu u kojoj se podešava prijanjanje, gume i razina goriva. Start je dosad bio 100% na inženjerima. Ali sad je u potpunosti na nama".

Start bi trebao biti nepredvidiv kao na prvim utrkama 2016., ali uz razliku što bi 2017. to trebalo potrajati cijelu godinu. Zato su vozači tijekom predsezonskih testiranja start vježbali više nego ikad.

"Nikad za vrijeme testiranja nisam toliko vježbao start", priznao je Valtteri Bottas.

"Neki startovi su dobri, a neki zaista loši", rekao je Romain Grosjean.

"Možete imati sreće i jako dobro startati, ali možete imati i lošu sreću i u potpunosti zabrljati".

"Nevjerojatno je teško postići konstantnost", kaže Marcus Ericsson.

"Šanse za pogrešku puno su veće, posebno s pritiskom na startu utrke. Nema više sustava na koji se možemo osloniti, sad sve ovisi o ručnoj spojci i papučici gasa".

Inženjeri će spojku moći kalibrirati samo u petak i tako pogađati kakve bi temperature mogle biti u nedjelju, kao i prijanjanje na startu utrke.

Izvor: Index.hr

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Kratka najava nove F1 sezone

Ovaj vikend u Australiji službeno počinje 69. sezona svjetskog prvenstva Formule 1. Branitelj naslova je Lewis Hamilton, a konstruktorski prvak je Mercedes koji će i ove sezone voziti u istom pobjedničkom sastavu (Hamilton i Bottas). Najveći favorit za skidanje Mercedesa sa trona je talijanska momčad Ferrari za koje će i ove sezone voziti dvojac Vettel i Raikkonen. Austrijska momčad Red Bull kaskala je za Mercedesom i Ferrarijem veliki dio sezone i nadaju se kako će od prve utrke biti konkuretniji i da se mogu nadati zanimljivoj borbi za vrh. Ove sezone zovu se drugačije Aston Martin Red Bull Racing, no vozačka postava ostala je ista Ricciardo i Verstappen.

Force India i ove sezone ići će na pogon Mercedesa, a kao i prošle sezone vjeruju dvojcu Ocon i Perez. Force India iza sebe ima vrlo dobru sezonu i u indijskoj momčadi nadaju se kako će ponovno završiti najmanje četvrti u konstruktorskom poretku uz vjeru da mogu se makar malo približiti  najboljim momčadima F1. Nakon 15 sezona provedenih u F1 Felippe Massa neće voziti sezonu, a Brazil će tako prvi puta još od davne 1969. godine biti bez svog predstavnika. Umjesto Masse u momčadi Williamsa gledati ćemo Rusa Sergej Sirotkina koji će biti u timu sa kanadskim vozačem Lance Strollom.

Renault je imao dobru završnicu sezone, a francuskoj momčadi žele nastaviti tamo gdje su stali prošle godine. Nico Hulkenberg ove sezone imati će momčadskog kolegu Carlosa Sainza koji je odvezao par utrka pred kraj sezone za francusku momčad zamjenivši nepouzdanog Joylon Palmera. Pierre Gasly i Brendon Hartley biti će piloti Toro Rossa koji će ove sezone ići na pogon Honde. Američka momčad Haas i ove sezone imati će istu vozačku postavu Grosejean i Magnussen, a nadaju se kako će nastaviti napredovati i ovu sezonu završiti sa više bodova nego lani.

Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne i ove sezone dvojac su McLarena koji će ove sezone ići na pogon Renaultovog motora nakon lošeg iskustva sa Hondom. Hoće li to pomoći McLarenu da počne biti konkurentniji pokazati će vrijeme. Marcus Ericsson i Charles Leclerc biti će vozači Alfa Romeo Sauber F1 Teama. Alfa se tako nakon dugog izbvanja ponovno vratila u svijet F1.

Najveća novina ove sezone je “halo” sustav koji je zaštita kokpita. Zanimljivost je i nova paleta Pirelli guma tako je sada na raspologanju čak sedam seta za suho, a najnoviji su hypersoft i superhard.

Svjetsko prvenstvo počinje u Australiji, a kalendar sadržava 21 utrku. VN Kine i VN Bahreina zamjenila su mjesta, VN Azerbajđžana voziti će se u travnju, dok će se VN Rusije održati u rujnu. Nećemo imati utrku u Maleziji no zato ćemo ponovno imati utrku u Francuskoj, a nakon godine dana pauze u kalendaru je i utrka u Njemačkoj.


http://omegasplus.com/najava-nove-f1-sezone/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Evo što smo u 2019. naučili o Formuli 1

S.M.
 14ddd955a4-0fd2-4c34-a5fd-e0b78fb77044-lew
Foto: Getty Images/Guliver Image
 

GODINA koja je iza nas opet je bila u znaku Lewisa Hamiltona i Mercedesa. 

Nevjerojatni Britanac osvojio je šesti naslov prvaka i nedostaje mu još samo jedan da izjednači rekord Michaela Schumachera, što se činilo nemogućim u skorijoj budućnosti. Hamilton je dobio šest od osam, a Mercedes osam od osam prvih utrka u sezoni i tako ubio svaku neizvjesnost oko borbe za naslov prvaka.

No sezona je obilovala dramatičnim i zanimljivim trenucima. Apsolutno najluđa utrka bila je ona u kišnom Hockenheimu, a obilježio ju je Hamiltonov ulazak u boks koji uopće nije bio spreman za njega. Britanac je 50 sekundi stajao dok su mehaničari donijeli novi prednji spojler, pronašli gume i sve montirali na njegov bolid.

Veselo je bilo i u Ferrariju, koji je na trenutke nalikovao na dječji vrtić, a jedna legendarna momčad napokon je pokazala da se polako diže prema vrhu. Ovo je pet stvari koje smo u 2019. naučili o Formuli 1.

1. Lewis Hamilton je potpuno nedodirljiv

Iako Mercedes na nekim utrkama nije bio potpuno dominantan, 34-godišnji Hamilton je savršenom taktikom, smirenošću i fantastičnim vožnjama rutinski obranio naslov svjetskog prvaka. Imao je veliku pomoć i u Valtteriju Bottasu, no način na koji je Hamilton odradio ovu sezonu bio je fenomenalan.

82997e4f-b3b6-4d0e-bdb0-b959180f80c6-h_5

Nije forsirao kad za to nije bilo potrebe, odlično je čuvao svoje tijelo, a golemo iskustvo koristio je u ključnim trenucima i tijekom cijele sezone održavao je formu. Godinu je završio sa čak 11 pobjeda i sljedeće godine će opet biti glavni favorit za naslov. Nije vozio pretjerano atraktivno kao prijašnjih godina, ali za to su krivi i Red Bull i Ferrari, koji su ove sezone bili vrlo dobri, ali ne još dovoljno da bi ozbiljnije poremetili planove Britanca. Hamilton je imao jednu jedinu baš lošu utrku, a to je bila ona spomenuta u Hockenheimu.

2. Ferrari napravio harakiri, ali ima potencijala

Legendarna talijanska momčad imala je ove sezone tehnički vjerojatno najbolji bolid, ali je rezultatski podbacila zbog rijetko viđenog kaosa u momčadi. Svi su podjednako krivi; momčad, Charles Leclerc i Sebastian Vettel. Ovi prvi pacerski su griješili u najlakšim mogućim odlukama, a nekad ih je mučila i osnovna matematika, a druga dvojica su svojim divljanjem zabavljala svijet godinu dana.

4852d882-5cdd-45c6-8417-81369b29a552-Get

Sve je kulminiralo nevjerojatnim sudarom u Brazilu kad su jedan drugoga izbacili iz utrke pa se kasnije međusobno optuživali. Ljudi iz svijeta Formule 1 bliski Ferrariju tvrde da se Vettel teško nosio s činjenicom da ga je deset godina mlađi momčadski kolega ubrzo zasjenio i ostvarivao bolje rezultate i ponudio se da on u Ferrariju postaje vođa. A to je nešto što nedostaje i u uredima i u kokpitima Scuderije. Zanemarimo li kaotično vodstvo momčadi, Ferrari je ove godine imao odličan bolid koji bi, unatoč sumnjama u izigravanje pravila, sljedeće sezone mogao biti puno konkurentniji.

 

3. McLaren je živ

Slavna britanska momčad imala je najbolju sezonu u posljednjih sedam godina i prvu pravu u cijelom desetljeću. Krah McLarena počeo je kad je ostao bez tri najvažnije stvari; motora, sponzora i vozača, odnosno Mercedesa, Vodafonea i Lewisa Hamiltona. Godine lutanja prekinute su kad je na čelo momčadi došao sjajni Nijemac Andreas Siedl, koji je uveo reda u McLaren, a to se odmah vidjelo na rezultatima u 2019. godini.

1914ff5a-fc79-4dc8-9c02-8ded1d78ffa9-h_5

McLaren je završio na četvrtom mjestu konstruktora, što je najbolji rezultat od 2012. godine, a Sainzovo postolje u Brazilu (treće mjesto) prvo je od 2014. godine. Sainz i mladi Britanac Lando Norris pokazali su da McLaren ima velik potencijal i da bi se polako mogao vratiti u vrh, s kojeg nekad nije ni silazio.

4. Proboj mladih vozača

Osim spomenutog Charlesa Leclerca, sjajnu sezonu imao je i njegov veliki rival Max Verstappen, a upravo taj dvoboj mogli bismo gledati sljedeće desetljeće na stazama Formule 1. Verstappen i Leclerc pružili su nekoliko sjajnih duela, a Nizozemcu je ovo bila najbolja sezona u karijeri. Vrlo dobar je bio i Pierre Gasly, čiji je Toro Rosso odustao samo jednom u cijeloj sezoni. Mladi Francuz bio je vrlo konstantan, a najbolji rezultat bilo mu je drugo mjesto u Interlagosu.

fe60176f-f78a-4f3e-ae1a-8f03da5527d0-h_5

Lando Norris je bio vrlo dobar u McLarenu, a najugodnije iznenađenje drugog dijela sezone bio je Gaslyjev momčadski kolega Alexander Albon. Tajlanđanin je u posljednjih deset utrka samo jednom završio iza 10. mjesta, čime si je osigurao ugovor i za sljedeću godinu.

5. Strašni napori za vozače

Natrpan kalendar Formule 1 tema je koja se ovim sportom provlači već godinama. Gotovo svi vozači bunili su se zbog previše utrka, a koliko one utječu na njihov privatni život vidjelo se na slučaju Valtterija Bottasa. Finac je objavio da se razvodi od supruge, a razlog je navodno bila njegova prevelika odsutnost iz privatnog života, uzrokovana putovanjima, utrkama i treninzima.

Ne samo da FIA, odnosno vlasnik licence Liberty, ne radi ništa po tom pitanju nego će sljedeća sezona biti najdulja u povijesti Formule 1. U kalendar su ubačene dvije nove utrke. Prvi put u povijesti vozit će se u Vijetnamu, a domaćin te utrke bit će Hanoi s uličnom stazom. Nakon 25 godina u kalendar se vraća i Velika nagrada Nizozemske, koja će se 3. svibnja voziti u Zandvoortu.

Izvor: Index.hr

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Vraća se i Formula 1: Ovo su termini za prvih osam utrka

 
2e1fc610-2d2e-4b0b-8952-2708dbc27d97.jpg
Foto: Guliver Image/Getty Images

FORMULA 1 je u utorak objavila novi službeni kalendar za sezonu 2020., čiji početak kasni zbog pandemije koronavirusa, i koja starta 5. srpnja utrkom u Austriji.

Prema tom novom kalendaru prvih osam utrka održat će se u Europi između srpnja i rujna. Druga utrka će također biti organizirana u Austriji 12. srpnja, a nakon toga slijedi VN Mađarske 19. srpnja, pa Velike Britanije 2. i 9. kolovoza, VN Španjolske 16. kolovoza, zatim VN Belgije 30. kolovoza i na kraju VN Italije 6. rujna.

Izvor: Index.hr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Raikkonen ostaje u F1: Alfa je momčad koja cijeni naporan rad više od riječi

ALFA Romeo i Williams su danas, ususret Grand Prix vikendu u Imoli, objavili svoje vozačke postave za sljedeću sezonu.

Nakon što je jučer potvrdila da još najmanje godinu dana ostaje uz Sauber u Formuli 1, Alfa Romeo je potvrdila kako će i sljedeće sezone za nju voziti legendarni Kimi Raikkonen i izdanak Ferrarijeve akademije Antonio Giovinazzi.

Jedinstvena atmosfera u momčadi dala je motivaciju Raikkonenu za nastavak u Formuli 1

Raikkonenu će to biti 19. sezona u Formuli. Ove je sezone postao rekorder Formule 1 po broju odvoženih utrka, a nastavlja u momčadi u kojoj je sve počelo 2001. godine. Doduše, tada se momčad zvala Sauber.

"Alfa Romeo je za mene više od momčadi, poput druge obitelji. Puno je istih lica bilo ovdje i kada sam debitirao u Formuli 1 2001. godine. Jedinstvena atmosfera ove momčadi je ono što mi je dalo dodatnu motivaciju da nastavim u Formuli 1 i sljedeće sezone", kazao je Finac koji će i treću sezonu zaredom voziti za Alfu Romeo.

Unazad dvije godine često je ostavljao dojam nezainteresiranosti na stazi. Kao da je posljednje sezone u Ferrariju dao svoj maksimum. Ipak, Kimi uvjerava u potpuno suprotno.

Giovinazzija je trebao zamijeniti Mick Schumacher

"Ne bih bio ovdje da ne vjerujem u Alfin projekt i u ono što osjećam da možemo postići sljedeće sezone. Ovo je momčad koja cijeni naporan rad više od riječi i to pristaje mom stilu. Veselim se sljedećoj sezoni", zaključio je Raikkonen.

Njegov momčadski kolega će treću sezonu zaredom biti Talijan Antonio Giovinazzi. Njegovo ime najviše se spominjalo u kontekstu odlaska iz Formule 1. Naime, trebao ga je zamijeniti jedan od vozača iz Ferrarijeve akademije, a najviše se spominjalo ime Micka Schumachera. Ipak, Giovinazzi ostaje u Alfi.

U sličnoj je situaciji bio i George Russell u Williamsu nakon prošlotjednih komentara privremenog šefa momčadi Simona Robertsa. On je u Portugalu kazao kako bi Russella mogao zamijeniti Sergio Perez koji je izgubio mjesto u Racing Pointu (od sljedeće sezone Aston Martinu). Ipak, neoprezni Roberts se u Imoli posuo pepelom.

Russell potvrđen kao vozač Williamsa za sljedeću sezonu

"Stvorio sam određenu dozu konfuzije prošli tjedan i žao mi je zbog toga. Zaista nismo htjeli komentirati našu vozačku postavu, ali Claire Williams je ranije ove sezone već potvrdila kako će George i sljedeće sezone voziti za Williams. Ništa se u tom smislu nije promijenilo i Russell će uz Nicholasa Latifija biti naš vozač sljedeće sezone", kazao je Roberts, dok je Russell komentirao kakav su utjecaj špekulacije imale na njega.

"Uvijek je lijepo imati stabilnost, ali nikada nije lijepo čuti špekulacije da tvoje mjesto možda nije sigurno. Bio sam samopouzdan u smislu onoga što mogu pokazati na stazi i na kraju sam svoje pričanje ostavio za stazu", rekao je Russell.

Još je šest vozačkih mjesta prazno za sljedeću sezonu

Njemu će sljedeća sezona biti treća u Formuli 1, dok će Kanađanin Latifi voziti u drugoj.

Jednog vozača za sljedeću sezonu još nisu objavili iz Mercedesa, Red Bulla, Aston Martina i Alpha Taurija, dok Haas još uvijek nema nijednog vozača na gridu za sljedeću sezonu.

https://www.instagram.com/p/CG93oh5Mtmn/?utm_source=ig_embed

Američka momčad nije produžila ugovore Kevinu Magnussenu i Romainu Grosjeanu, dok ostale momčadi to još uvijek nisu učinile Lewisu Hamiltonu, Alexanderu Albonu, Danilu Kvjatu i Lanceu Strollu.

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo ostaje u Formuli 1 još barem godinu dana

ALFA Romeo je potvrdio ostanak u Formuli 1 na još minimalno godinu dana. Talijanski proizvođač automobila se 2018. godine vratio u Formulu 1 nakon više od 30 godina izbivanja sa staze.

Tada je potpisan ugovor o tehničkom i komercijalnom partnerstvu sa Sauberom, a od 2019. godine Sauber je preimenovan u Alfu Romeo.

Alfa i Sauber će u budućnosti surađivati na razvoju cestovnih automobila

Produženje ugovora na još godinu dana je objavljeno u četvrtak, dva dana prije početka Grand Prix vikenda u Imoli gdje će Alfa Romeo nastupiti s posebno dizajniranom livrejom.

Osim što su produžili ugovor vezan uz Formulu 1, Alfa Romeo i Sauber će u budućnosti surađivati na dizajnu, razvoju i proizvodnji novih Alfinih modela Giulia GTA i GTAm modela.

Uz to, Alfini F1 vozači Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi testiraju aute talijanskog proizvođača na stazi u Baloccu.

Izvor: https://www.index.hr/sport/clanak/alfa-romeo-ostaje-u-formuli-1-jos-barem-godinu-dana/2225955.aspx

Link to comment
Share on other sites

Šef Ferrarija kritizirao četverostrukog svjetskog prvaka

MATTIA BINOTTO, šef Ferrarija, kritizirao je Sebastiana Vettela nakon utrke u Portugalu gdje je njemački vozač završio tek 15. u kvalifikacijama i deseti u utrci.

"Kod nas u momčadi su Charles Leclerc i Sebastian Vettel podjednaki, ali iskreno se nadam da Vettel može na sljedećoj utrci u Imoli odraditi bolje kvalifikacije i pokazati na utrci za što je sve sposoban", rekao je Binotto i bocnuo Vettela riječima da Leclercu ide jako dobro ove sezone, ali da se više očekuje od drugog vozača.

Vettel se nakon posljednje utrke požalio da mu ne odgovara bolid iako je u identičnom bolidu Leclerc stigao do četvrtog mjesta i osvojio 12 bodova.

"Nisam zadovoljan bodom. Nisam ovdje stigao zbog jednog boda. Imao sam problema sa zagrijavanjem guma na startu utrke. Bolid je bio jako težak za vožnju rijekom cijele utrke. Sve sam pokušao i ništa nije išlo", rekao je četverostruki svjetski prvak.

Vettel je u oproštajnoj sezoni u Ferrariju tek 13. vozač na svijetu sa samo 18 osvojenih bodova. Njegov momčadski kolega Leclerc je peti u ukupnom poretku sa 75 bodova. Ranije ove sezone Ferrari i Vettel su objavili da prekidaju petogodišnju suradnju na kraju sezone te da će Nijemac od sljedeće sezone voziti za Aston Martin. 

Izvor: https://www.index.hr/sport/clanak/sef-ferrarija-kritizirao-vettela/2225127.aspx

Link to comment
Share on other sites

Registriraj se na forum

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

SvijetKladjenja koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice. Terms of Use